Will Wright دیدگاه خود را بنویسید

ایده ساخت خیلی از شاهکارها از یک شکست یا موقعیت غیر منتظره شکل میگیرد مثل انیمیشن نمو یا کانتر استرایک کهه ابتدا یک مود از بازی هف لایف بود اما یکی از ایده های پولساز را ویل رایت (موسس استدیو Maxis و سازنده سیمز) خلق کرد زمانی که خانه اش در آتش سوخت و از بین رفت او باید زندگی و خانه اش را دوباره میساخت و این شد جرقه ای برای ساخت سیمز .
ویل رایت میخواست چنین تجربه ای را وارد دنیای مجازی بکند او ابتدا simcity و سپس Sims را ساخت و همین بازی به فروش 16 میلیون نسخه ای رسید وسپس در زمان ساخت سیمز 2 آتش سوزی یک بار دیگر کار دست ویل رایت داد قرار بود در این بازی چرخه روز و شب و فصل ها و خیلی چیز های دیگر از ابتدا باشند اما با سوختن دفتر استدیو سازنده مجبور شدند بازی را نصف و نیمه عرضه کنند و بعد ها با بسته های الحاقی این کمبود ها را جبران کنند گرچه امروزه بدون آتش سوزی بازیها نصف نیمه عرضه میشوند.
سری سیمز تا به امروز موفق به فروش 175 میلیون نسخه شده است و رکورد دار موفق ترین فرنچایز پی سی گیمینگ و پر فروش ترین بازی شبیه سازی میباشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *